"...cărţile - ferestre-n ziduri..."

joi, 1 iulie 2010

Dunărea revărsată



Prin nu ştiu ce asociaţie de idei, tot privind inundaţiile şi nenorocirea ce a lovit Moldova, mi-a venit în minte romanul "Dunărea revărsată" al lui Radu Tudoran. De la această carte mi-am amintit-o pe cealaltă, "Fiul risipitor", care concurează, în opinia mea, pentru titulatura de cel mai iubit roman românesc.
Am căutat imagini pe net, iat-o pe cea care îl înfăţişează pe autor, un adevărat romancier, ca şi Cezar Petrescu; ei au scris pe gustul publicului, e adevărat, dar asta nu înseamnă că au scris liteartură comercială.
Radu Tudoran a scris Cărţi. Am avut surpriza să le găsesc aproape pe toate într-o singură imagine, care mi-a plăcut şi pe care o vedeţi mai jos.
Dar, dacă vreţi să aflaţi de unde am fotografia, intraţi aici
şi-o să descoperiţi o bibliotecă imensă care mi-a tăiat respiraţia.